Skip to main content

12.1 Terugbelverzoeken

Hier vind je een overzicht van alle binnengekomen terugbelverzoeken, waarna je door kan klikken om een terugbelverzoek te openen en daar aan te beheren.

In dit overzicht vind je informatie zoals de status (Open, in behandeling of afgehandeld), wie er gebeld heeft, de reden voor het bellen en wanneer ze teruggebeld willen worden.

9236be7c 5a78 49c4 a037 21cfe2bd7cd7

Door op een terugbelverzoek te klikken kom je uit op de detail pagina van een terugbelverzoek. Hier vind je meer gedetailleerde informatie over het terugbelverzoek en kan je de status aanpassen en eventueel een notitie achterlaten.

Hier vind je meer informatie zoals het bellende nummer en extra informatie die is opgevraagd d.m.v. de digitale assistent. Als een terugbelverzoek is afgehandeld kan je de status wijzigen in Afgehandeld en een medewerker kiezen die het gesprek heeft gevoerd. Ook is het mogelijk om het gehele terugbelverzoek te verwijderen.

e84fe387 7d72 49ee a55e 2c2a41ad4bb9

Hi there!

This is a modal window which pops up with a slight delay (3,000 milliseconds = 3 seconds for this example) after the page is loaded and stores a cookie in the browser. Once the modal was closed it will not show again until a certain number of days has passed: 1 day in this example.