- 1. Inloggen
- 2. Menu
- 3. Tickets
- 4. Facturen
- 5. CDR's
- 6. CDR statistieken
- 7. Openingstijden
- 7.1 Dashboard
- 7.2 Schema
- 7.3 Instellen van je openingstijden
- 7.4 Doorschakelingen
- 7.5 Audioberichten
- 7.6 Uitzonderingen
- 7.7 Kalender
- 7.8 Info
- 8. Bedrijfsgegevens
- 9. Klanten
- 10. Zoeken
- 11. Profiel
- 12. Digitale assistent
- 12.1 Terugbelverzoeken
- 12.2 Terugbeltijden
- 12.3 Toegang
12.1 Terugbelverzoeken
Hier vind je een overzicht van alle binnengekomen terugbelverzoeken, waarna je door kan klikken om een terugbelverzoek te openen en daar aan te beheren.
In dit overzicht vind je informatie zoals de status (Open, in behandeling of afgehandeld), wie er gebeld heeft, de reden voor het bellen en wanneer ze teruggebeld willen worden.
Door op een terugbelverzoek te klikken kom je uit op de detail pagina van een terugbelverzoek. Hier vind je meer gedetailleerde informatie over het terugbelverzoek en kan je de status aanpassen en eventueel een notitie achterlaten.
Hier vind je meer informatie zoals het bellende nummer en extra informatie die is opgevraagd d.m.v. de digitale assistent. Als een terugbelverzoek is afgehandeld kan je de status wijzigen in Afgehandeld en een medewerker kiezen die het gesprek heeft gevoerd. Ook is het mogelijk om het gehele terugbelverzoek te verwijderen.