Skip to main content

2. Menu

Hoofdmenu

Het hoofdmenu kan de volgende knoppen bevatten, afhankelijk van de rechten in jouw account:

  • Tickets: maak nieuwe support-tickets en bekijk en reageer op bestaande support-tickets
  • Facturen: bekijk en download je facturen
  • CDR’s: bekijk je gespreksgeschiedenis en de statistieken
  • Nummerchecker: bekijk de geschiedenis van een mobiel nummer (alleen voor partners en Dstny-medewerkers)
  • Openingstijden: beheer de openingstijden van je bedrijf
  • Bedrijfsgegevens: bekijk je bedrijfsgegevens en beheer de gebruikers van je bedrijf
  • Klanten: bekijk je klanten en log in als een van je klanten (alleen voor partners en Dstny-medewerkers)
  • Help: bekijk de handleiding en uitleg

Als je account geen rechten heeft om bijvoorbeeld de facturen in te zien, dan zul je de knop Facturen niet zien in het menu. Gebruikers met admin-rechten van je bedrijf kunnen je rechten instellen en aanpassen.

Footermenu

Een aantal knoppen vind je nu in de footer:

  • Feedback: deel problemen of suggesties voor verbeteringen met de ontwikkelaars van myDstny
  • Changelog: bekijk de aanpassingen aan myDstny
  • Profiel: bekijk je eigen inloggegevens en stel multifactor authenticatie in
  • Uitloggen: log uit 

Hi there!

This is a modal window which pops up with a slight delay (3,000 milliseconds = 3 seconds for this example) after the page is loaded and stores a cookie in the browser. Once the modal was closed it will not show again until a certain number of days has passed: 1 day in this example.