Skip to main content

Veel gestelde vragen | Teams Connect (FAQ)

23 april 2025
Veel gestelde vragen | Teams Connect (FAQ)

  • Ik kan mijn "mappings" niet aanpassen?

    In sommige situaties is het aanpassen van de “mappings” geblokkeerd en wordt dit op organisatieniveau ingesteld. Neem contact op met je beheerder als je deze wilt aanpassen.

  • Ik kan niet inloggen op Teams Connect?

    Log in met de inloggegevens van Dstny UCaaS.

    Optioneel geef je toestemming voor synchronisatie van je contacten/line state door in te loggen met je Microsoft account.

    Mocht een van beiden niet werken, neem dan contact op met je beheerder

  • Ik word voortdurend gevraagd om in te loggen op Teams Connect

    Teams Connect heeft een zgn. sessie (login) timer die je uitlogt wanneer je:

    • Gedurende 60 dagen inactief bent in Teams Connect

    • Je langer dan 120 dagen ingelogd bent geweest in Teams Connect

    Bij frequent gebruik zul je dus niet spontaan uitgelogd worden. Als je regelmatig wordt uitgelogd binnen deze tijdsbestekken, meld dit dan bij je beheerder.

  • Wanneer je synchronisatie niet werkt zoals verwacht

    Dit kan worden veroorzaakt wanneer een beheerder de synchronisatie met Teams Connect heeft uitgeschakeld.

    Wanneer een beheerder de synchronisatie-instellingen in Teams Connect deactiveert, wordt dit automatisch toegepast op alle gebruikers. Dit betekent dat als een gebruiker zijn eigen aanwezigheidssynchronisatie heeft geconfigureerd, maar de beheerder deactiveert deze, dan heeft dit effect op alle gebruikers. Ook kan de beheerder instellen dat alle Aanwezigheidsmappings vast ingesteld zijn voor alle gebruikers.

    image-20250502-124733.png

    Het advies is om in deze situatie contact op te nemen met de beheerder.