Veel gestelde vragen | 3CX (FAQ)
- Een audio of webconferentie inplannen
Doorloop de volgende stappen:
Stap 1: Tik of klik op 'Conferentie inplannen' in de 3CX webversie (bij smartphones staat dat in het menu bovenin)
Stap 2: Vul 'Onderwerp' en 'Opmerkingen voor deelnemers' in
Stap 3: Geef de tijd in dat je je meeting wilt starten
Stap 4: Klik of tik op 'Vergadering opzetten' (Webclient) of 'Gereed' (Android & iOS) en voeg deelnemers toe
Deelnemers ontvangen een uitnodigingsmail met een inbelnummer en PIN-code
Interne deelnemers ontvangen een email met een extensie en PIN-code of worden gebeld
- Ik kan niet inloggen bij 3CX
Stap 1: Klik op de drie blauwe puntjes. Er verschijnt nu een menu
Stap 2: Klik op 'Opnieuw registreren'
Mocht je na deze stappen steeds niet kunnen inloggen bij 3CX? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of mail naar
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Dan proberen we je zo snel en goed mogelijk te helpen.
- Hoe stel ik mijn voicemail in via de 3CX Desktop App (PWA)
Om uw persoonlijke voicemail in te stellen voert u de volgende stappen uit op de 3CX Desktop App.
Het is aan te raden om vooraf uw voicemailbericht op te schrijven om deze in een keer goed in te spreken.
Stap 1: In de 3CX applicatie kun u in de linker balk onder contacten op de 3 puntjes drukken. Klik daarna op Instellingen (settings).
Stap 2: In het instellingen menu gaat u naar Begroeting (Greetings). Daarna klikt u op Begroeting opnemen (Record Greeting)
Stap 3: Voer een naam in voor uw nieuwe voicemail. Let op! Na het drukken op OK gaat het proces van het inspreken van de voicemail beginnen. U krijgt een inkomend gesprek binnen genaamd RecordFile. Bij het opnemen krijgt u de volgende tekst te horen: ‘Spreek in uw bericht en sluit af met een #’ . Na dit bericht begint gelijk de audio opname.
Na het inspreken van de voicemail heeft u drie opties:
Kies 0 voor opslaan
Kies 1 voor door te gaan met opnemen
Kies 2 voor opname controleren
Kies # om het keuzemenu te verlaten (het audiobericht wordt niet opgeslagen)
Indien de voicemail niet correct is ingesproken doordat u bijvoorbeeld een gedeelte bent vergeten / iets verkeerd heeft uitgesproken kunt u het gesprek beëindigen en terug gaan naar stap 3.
Stap 4: Bent u tevreden met de door u ingesproken voicemail dan volgt er nog een stap. De voicemail is opgeslagen. Om deze actief te zetten kiest u onder Standaard (Default) voor de bestandsnaam die u zojuist heeft ingesproken. Uw voicemail staat nu actief.
- Detecteer de bron van belstoringen en glitches met on-demand, realtime monitoring.
Met 3CX V20 kunt u kwaliteitsproblemen van gesprekken volgen met de Call Monitoring Tool. Dit betekent dat u problemen in recordtijd kunt diagnosticeren en oplossen.
Vanuit de 3CX-apps kan dit in real-time tijdens een gesprek worden gedaan. Identificeer en isoleer eenvoudig welke kant van het gesprek het probleem veroorzaakt, met een simpele klik. Vanuit de webclient kan dit achteraf worden uitgevoerd door de gespreksgeschiedenis van de gebruiker of het gesprekslograpport te controleren.
In onderstaande video: